ponedjeljak, 12. veljače 2024.

Hamletov dnevnik

Dragi dnevniče,

nakon smrti moga oca sve je pošlo po zlu i moji su dani ispunjeni sumnjom i tjeskobom. Moj stric Klaudije oženio se mojom majkom samo kako bi preuzeo krunu. Gledajući ih, mislio sam da moj život ne može biti gori, no onda su mi moji stražari rekli da se noću na zidinama pojavljuje silueta s vojnim oklopom koja podsjeća na moga oca. Osobno sam otišao provjeriti točnost te informacije i upravo je ta noć rezultirala novim, ključnim saznanjima. Možda će zvučati suludo, no razgovarao sam s duhom svoga oca i od njega sam saznao da ga je usmrtio moj stric Klaudije. Posljednja stvar koju moj otac traži od mene jest osveta. Nakon tog susreta sve se promijenilo. Prvo nisam znao što učiniti i kako osvetiti oca pa sam se pred ostalim ljudima na dvoru pretvarao da sam poludio od silne tuge za ocem. Od tada svi razgovaraju sa mnom s mnogo opreza, no to mi daje dodatnog prostora za razmišljanje. Mogao bih odmah osvetiti oca da me ne sprječava pitanje o istinitosti onoga što duh tvrdi. Kada se danas na dvoru pojavila putujuća glumačka družina, dosjetio sam se odličnog načina kojim ću provjeriti Klaudijevu nevinost. Glumačka družina pomoći će mi s uprizorenjem predstave u kojoj će kralj Gonzago biti ubijen identično kao i moj otac. Tijekom predstave bit ću u publici  i promatrati Klaudijevu reakciju koja zasigurno neće izostati ako je duh govorio istinu. Odmah sam započeo s pripremom scenarija, a uz odlične glumce ova predstava ne bi trebala biti velik problem. Moram biti mudar i oprezan tijekom provođenja svog plana jer vrlo lako može sve poći po zlu. Svjestan sam da se upuštam u opasnu igru, no moram otkriti istinu i zadovoljiti pravdu. Osjećam se zarobljeno u vrtlogu svojih misli i srce mi je teško od tereta koji nosim, no kako da noću mirno spavam kada ni duša moga oca nije u miru. Nisam još siguran što ću učiniti ako Klaudije zaista bude raskrinkan, ali o tome ću razmišljati neki drugi dan jer sam danas ionako dovoljno isrcpljen zbog priprema predstave. Trenutno me tješi jedino nada da će uskoro sve biti gotovo. Pisat ću ponovno nakon predstave jer predosjećam da će se na njoj dogoditi veliki preokret.

 

Lucija Klešić, 3. a

Nema komentara:

Objavi komentar